Friday, June 19, 2015

Benteng Diri Anda Daripada Gangguan Sihir & Jin

Percaya tidak bila dikatakan rumah yg ada banyak tikus apabila diletakkan kucing maka tikus2 akan bertempiaran keluar dan tidak akan kembali lagi?

Percaya atau tidak petua bahawa jika mahu menghilangkan kutu beras adalah meletakkan beberapa batang Kayu Manis ke dalam beras maka kutu2 akan hilang dan tidak akan kembali selama mana beras itu ada batang kayu manis
Percaya atau tidak serangga seperti semut dan lipas tidak suka kepada bauan serai?

Khurafat tidak kalau kita mempercayainya?

Maka begitulah juga dengan Daun Bidara, menurut petua yg berlandaskan Al Quran dan Al Hadits bangsa Jin dan Syaithan tidak suka kepada Daun Bidara dan mereka akan lari keluar dari tubuh manusia yg disiram dengan Daun Bidara kerana dikatakan Jin dan Syaithan tidak suka kepada Daun Bidara.
Sama halnya dengan tikus dan kucing, Batang Kayu Manis dan kutu beras, benda2 ini hendaklah sentiasa ada pada rumah atau beras, jika ditiadakan maka tikus akan kembali lagi dan kutu akan datang semula.

Maksudnya, orang yg terkena gangguan angkara Jin dan Syaithan hendaklah menggunakan seterusnya bermandi dengan Sabun Daun Bidara dan tidak boleh berhenti kerana sama halnya dengan tikus dan kutu, apabila dihentikan dan ketiadaan Daun Bidara maka Jin akan kembali mengganggu.

PM 0192732611

https://www.facebook.com/SihatCergasdanAktifSepanjangHari?hc_location=ufi 

No comments:

Post a Comment