Friday, June 19, 2015

Testimoni Pengguna Sabun Daun Bidara

TESTIMONI PENGGUNA:

Assalamualaikum,nak kongsi sikit sebelum saya guna sabun daun bidara,saya ada masalah jerawat yg besar,setiap hari jerawat naik 2 biji sekali,saya pun rungsing,sapu krim pun tak kecut juga jerawat tu,jerawat tu macam hidup sebiji sebiji,malukan bila orang tanya kenapa dengan muka banyak jerawat,suami pun tegor makin banyak jerawat,padahal dah macam saya termasuk yg mahal,buang resdung,lagi besar naik jerawatnya,saya nekad beli juga sabun daun bidara,baru 2 hari guna sudah nampak kesannya,jerawat kecut dan mengecil,suami pun tegor selepas saya guna sabun daun bidara ni nampak perubahannya,syukur alhamdulilah,sebelum tu saya dah tahu ini bukan jerawat biasa,ada yg tak kena ni,setiap kali cuci muka saya akan guna sabun daun bidara ni,syukur alhamdulilah,kesan jerawat tu biasa la,makan masa sikit nak hilangnya,

*** akibat daripada sihir. Walahuallam.

PM 0192732611

https://www.facebook.com/SihatCergasdanAktifSepanjangHari?fref=photo 

No comments:

Post a Comment