Saturday, December 28, 2013

FAKTOR-FAKTOR YANG MENGANGGU KESIHATAN FARAJ

1.     Lembapan Berlebihan
Lembapan yang berlebihan adalah salah satu sebab mengapa ramai wanita menderita masalah Ginekologi. Kebanyakan tuala wanita mengandungi bahan kimia kasar yang membentuk sekatan tetapi tidak membebaskan lembapan mahupun haba yang menyebabkan masalah-masalah pada kulit.
Apabila kulit menjadi lembap, ia menjadi lokasi bagi pembiakan bakteria lantas banyak bahan kimia toksik yang terdapat pada tuala wanita tidak berkualiti ini dapat meresap ke dalam kulit.

2.    Tahap PH yang Tinggi
Apabila tahap PH lebih tinggi, pertumbuhan bakteria akan berganda dan semakin merebak. Tahap PH yang berasid mencegah aktiviti bakteria untuk hidup. Kajian menunjukkan bahawa tuala wanita yang boleh bernafas dan menyerap berupaya mengekalkan kekeringan kulit pada tahap PH yang menyihatkan.

3.    Penyakit, Jangkitan Kulit
Wanita dengan kulit yang sensitive dan penyakit kulit dapat mengelakkan keradangan kulit dengan menggunakan tuala wanita berperlindungan antibakteria yang juga paling cekap mencegah bau faraj yang tidak menyenangkan dan kerengsaan serta pembentukan penyakit Ginekologi.

4.    Tindakbalas Alahan
Tindak balas alahan juga mungkin berlaku sekiranya menggunakan tuala wanita yang TIDAK BERMUTU. Kajian menunjukkan bahawa ramai wanita mengalami tindakbalas alahan terhadap tuala wanita yang tidak sesuai. Alahan mungkin tercetus daripada bahan pelekat dan pelbagai bahan kimia yang terkandung di dalam gam perindustrian yan terdapat pada tuala wanita tersebut.

Melalui versi generasi kedua yang telah dipertingkatkan TUALA WANITA ULTRA NIPIS WANISA – anda disediakan dengan tuala wanita yang bebas masalah dan segar selesa serta yakin sepenuhnya untuk memilih tuala wanita paling berkesan dan dengan teknologi terkini pada hari ini.

Ia nampak bagai sesuatu yang mudah apabila menggunakan Tuala Wanita tetapi kesannya akan memudaratkan diri kerana tuala wanita biasanya diperbuat daripada kertas kitar semula. Untuk memastikan ia bersih dan putih, bahan kimia seperti Dioksin digunakan di dalam proses tersebut. Dioksin adalah bahan kimia yang merbahaya yang boleh membuat pertumbuhan sel-sel kanser. Kalau anda mampu untuk menghabiskan ratusan atau ribuan untuk cantik luaran dengan memakai baju berjenama, kasut berjenama dan beg tangan berjenama. Anda pasti ingin menjaga kebersihan dalaman dan mencegah diri daripada penyakit-penyakit merbahaya. Jangan tunggu sehingga penyakit dating, bertindak sekarang. Pilih Tuala Wanita Wanisa untuk kekal sihat, In Sha Allah.


 Tempahan boleh dibuat dengan langkah berikut:

1.     Bank in kan pembayaran ke dalam akaun Maybank 164258433684 (Rosnoriza Mohd)
2.    SMS kepada 0192732611 pembayaran yang anda telah buat dengan terperinci:
i.             Jumlah dibayar
ii.            Nama
iii.          Alamat untuk penghantaran
3.    Anda boleh menghubungi saya di 0192732611










1 comment: