Saturday, December 28, 2013

KEPENTINGAN KEBERSIHAN KETIKA DATANG BULAN

Kebersihan ketika haid adalah penting bagi memastikan kehidupan harian seorang wanita itu tidak terganggu hanya kerana dating bulan. Kebersihan ini membolehkan seorang wanita itu meneruskan rutin harian seperti ke sekolah, bekerja, menyelesaikan tugasan di rumah, meneruskan aktiviti bersukan atau sebarang aktiviti lain. Ia juga dapat mencegah situasi yang memalukan dan menjadikan seorang wanita itu yakin sepenuhnya kepada diri dan tubuhnya.

Setiap tahun, sejumlah besar wanita mengalami penyakit radang pelvik (Pelvic Inflammatory Disease – PID) yang menyebabkan kesukaran untuk hamil.  PID boleh terjadi pada wanita melalui penyakit kelamin, atau melalui penjagaan kebersihan yang tidak elok. Apabila wanita menghidap PID, bakteria masuk ke dalam faraj dan menjangkiti organ-organ lain seperti uterus, ovary, tiub fallopian dan servik.


Lebih daripada 70% penyakit Ginekologi tercetus disebabkan oleh amalan kebersihan yang tidak sempurna ketika haid yang berpunca daripada TUALA WANITA YANG TIDAK BERMUTU. Ketidakselesaan yang dirasai oleh wanita semasa dating bulan dapat dikurangkan dengan penggunaan tuala wanita yang tepat dan mencegah terjadinya masalah Ginekologi. Sesungguhnya, mengekalkan kebersihan yang elok ketika haid sangatlah penting bagi kesejahteraan setiap wanita. Penghasilan Tuala Wanita Ultra Nipis WANISA memainkan peranan yang penting dan kritikal untuk menyediakan peningkatan tahap kesihatan yang cemerlang, keselesaan yang menyegarkan dan keyakinan sepenuhnya di saat yang genting!

Pembelian boleh dibuat dengan langkah berikut:

1.     Bank in kan pembayaran ke dalam akaun Maybank 164258433684 (Rosnoriza Mohd)
2.    SMS kepada 0192732611 pembayaran yang anda telah buat dengan terperinci:
i.             Jumlah dibayar
ii.            Nama
iii.          Alamat untuk penghantaran
3.    Anda boleh menghubungi saya di 0192732611




No comments:

Post a Comment